skriver lite

sitter i sängen borde sova för jag ska upp till doktorn tidigt imorgonbiti är enormt nervös jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt, hur mycket jag egentligen har förändrats på ett år..ja jag vet det själv men jag trivs med den jag är och kommer nog alltid göra det..alla har väl sina brister jag vet mina ni vet era. men det finns vissa personer som får dig att känna att du är perfekt den känslan är den absolut bästa i världen..sen finns det de som försöker få dig att må piss över dig själv och försöker få dig att tänka att du är värdelös och helt dum i huvudet.. jag har alltid fått stått ut med vänner som försöker dra ner mig för att må bättre över sig själva..tycker det är himla tragiskt!
men under senaste året har jag bara börjat ignorerat det... det är fortfarande några av mina närmsta vänner som gör det men ja..jag orkar inte bry mig. jag känner mig nöjd över mitt liv just nu lite ensam denna kväll iaf..under dagen var det kulkul men ja nu....känns bara ensamt och tråkigt..aja jag borde sova och sluta skriva orimligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0