frajdäj

klockan är 23.07 just nu och jag är hemma. helt själv. känns konstigt? det var ett jävla långt tag sen jag sat ensam en fredagkväll..men skit va detta är skööönt! dunkar musik, har ätit kyckling och ris och tittat på bridesmaids..värt.
idag annars har jag varit i skolan kasper bjöd mig på kaffe från ecuador som var så sjukt gott dör lite!!
sen efetr skolan sprang jag in till stan för att träffa linnea och wedin skiiit vad jag saknat dom små tussarna..ibland kanske man inte riktigt tänker igenom hur fina vänner man egentligen har. vi hade det super mysigt..det skulle ha filmkväll men det pallade icke jag och åkte hem..
nu ska jag fixa lite grejer höhöh
sen blir det nog sova för mig för imr blire brunch för finisen
glad tjej hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0