bitch pleeaase

jag och ebba måde sådär efterskolan igår vi åkte hem till henne la oss på soffan åt lassange och dega lite, men vi beslutade oss efter nån alvedon att vi kör maskinen!! åkte dit åt och möte upp kasper och mattson
maskinen var feeeeeet..fick också en riktigt fin stor kram från min riktigt fina vän lydia! vi hängde vidare lite med alice också och hennes väninnor. vi drog vidare till alvik och höll igång ett bra tag! gick och la oss idag har jag bara degat och vart på vårdcentralen (Y)
dessutom vill jag säga till alla mina brudar där ute alltså ni behöver verkligen inte ljuga för att försöka få mig att bli avundsjuk/arg/ledsen jag bryyyr mig verkligen inte :) larvigt att jag ens MÅSTE lägga tid på detta...så bitch sluta sprida ut saker snälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0