dagen innan jag blir arton

jag blir arton imrgon. som man har längtat i flera år nu och imorgon är det dags. jag har alltid hatat när folk försöker bestämma över mig, gäller speciellt mina vänner, när de försökt kontrollerat mig men även lite mina föräldrar, även fast det är bäst! och imorron är jag helt fri, känns underbart. fast känns som det jag väntat efter så länge tog bara några sekunder sen var man där och det känns lite sorgligt att livet går så fort vill bara att allt ska sakta ner en sekund..imorgon är jag inget barn längre ahah känns lite skumt..aja allt kommer bli bra
här var jag 14(?) och då längtade jag som fasiken att bli vuxen lite för mycket kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0