så JÄVLA SKÖNT

jag veet bloggar bara på helgerna hehe...men veckan har vart KNAS BIG TIIIIME!!
 
måndags:jobbade jag direkt efter skolan och kom hem seeent!
 
tisdags: skola,plugga,träffa karin och ebba före jag drog till en kompis kom hem seeeeent
 
onsdags: skola,plugga,fikade med en annan kompis jag inte känner så väl var jätte trevligt! se möte jag upp eve och erica vi drog till nivå och myste lite sen kom ebba dit också så lite lilllördag.....
 
idag har jag bara hängt med bebba mys
 
aja imorgon drar jag till barca SÅÅÅÅ SUCK IT
så jävla skönt med en helg borta och bara njuta!!!! känner mig så trött på sverige spanien låter inte fel då ni får lite bilder från veckan!
 
 
så jävla fet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0