hahahah har tråkigt..känner mig som 15 igen

snodde en lista från en annan blogg..heheh sorry har syndat

 

1.Fullständigt namn? – Michelle får räcka!

2. Tkr du om din mamma & pappa? – massor! 

 3. Vart bor du? – stockholm längst blå linjen!

4. Bor tillsammans med? - mamma och pappa 

 5. Husdjur? - tyvärr inte längre...men ahr under hela min uppväxt haft en undulat

6. Färg på ditt hus? –rosa/beige! 

7. När är du född? – 23 maj 1994

8. Födelsemärken - hade ju världensstörsta som jag nu mera har opererat bort och har ett jätte ärr ;)

 9. Vilket år tog du studenten? - tar studeneten i år!

 10. Något jobb? – Japp jobbar på en snabbmatskedja!

11. När ska du sova ikväll? – nuu..i stortsett..

13. Duschat idag? - tycker om att duscha minst en gång varje dag

14. Kramat någon idag? - Jaa många mysiga kramar

15. Pussat någon idag? - nepp 

 16. Vad har du ätit? – nuddlar och köttbullar och potatis mums!

 17. Dagens klädsel? – svarta jeans och blus så standard

19. Dagens sötnos? – ahaahhaha vad är det här för j*vla fråga..

20. Dagens roligaste händelse? – boka hotell till rom!!

21. Har du många vänner? -jo det skulle jag vilja påstå men få jag berättar allt till

22. Hur många har du kysst? – Har inte räknat..men fan vem räknar?

 23. Vem kramade du senast? - ebba :) hihi

24. Hur många vill du ha sex med? – under hela livet? eller va?..har ju pojkvän.. så är ett ganska enkelt svar ahha

 25. Hur många har varit otrogna med dig? – har mina misstankar..

27. Har du pojk-/flickvän? - har en väldigt fin pojke!

28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma tror jag!

 29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – från malin: aa gör så tar ju inte så lång tid :)

FAVORIT:

 

31. Film? – tror forrest gump

32. Låt? – oj va svårt! men någon som har vart min favorti ett bra tag är "in my mind" axwell mixen!

 33. Mat? – tigerräkor eller skampi! förlåt miljön!

 34. Dryck? - är svag för mojitos..

 37. Stad? - san fransico eller vegas! tror jag  långt från sverige iaf..

 38. Land? – det jag vart mest facinerad över är colombia men trivs bra i usa

39. Ämne i skolan? – är en samhällsnörd

 40. År? - 2010 tror jag(?)

 

SENASTE:

 

41. Personen du tänkte på? – en killkompis som jag sitter och pratar med just nu...som har en del han behöver styra upp

42. Personen du kysste? - jocke före han drog till thailand

 43. Gången du spydde? – inga kommentarer haha

 44. Gången du grät? – igår

 45. Pizzan du åt? – äter typ inte pizza längre..men var garanterat banan på den

46. Gången du var i Göteborg?- 2 eller 3 sommrar sen när madonna spelade på ullevi!

 47. Gången du var i Stockholm? –bor här ;)

 48. Gången du var full? -defenition av full? ;) några helger sen!

49. Gången du var hög? – 

 

ANTINGEN ELLER:

 

51. Svart eller vitt? - Svart

 52. Hund eller katt? - hund

 53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ut och festa!

 54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

 57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - vad är helgon? pläjjahääd

 58. Ragga eller bli uppraggad? – bli uppraggad..men det är kul att ragga själv också!

 59. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel!

 60. Svart hår eller blondt? - jag passar bäst i brunt

61. Blå ögon eller bruna? - blåa tycker jag e jätte fint!

 62. Choklad eller lakrits? – chocklad

63. Göteborg eller Stockholm? – alltså jag älskar stockholm

 64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

65. Coca-cola eller fanta? - cola

 66. Pizza eller kebab? - helst inget äter ju båda men inget jag läängtar till

 67. Randigt eller prickigt? - randigt

 68. Älska eller älskas? – man vill ju ha en balans haha

 69. Leva eller dö? - Leva

  

ANTAL:

 70. Personer du älskar? – på riktigt ett få tal

 71. Personer du hatar? – räknar upp till 3 ahahha

 72. Personer som sagt att de älskar dig? – oj vet inte...ett anatal

 73. Personer du hånglat med? – Ingen aning

 75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – inte vart på nån än..PL förra året hoppas väl på 2 i år..summerburst och nån till!

 76. Gånger du haft minnesluckor? – hänt

 77. Piercingar har du? - öronen 3 hål!

 78. Personer du saknar just nu? – 1

 79. Gånger ditt hjärta brustit? – 1 gång på riktigt

 

VEM:

 80. Vill du kyssa nu? – den enda jag kan tänka mig är min pojke..

 81. Ska du träffa imorgon? – klassen..mamma o pappa..m.m

82. Sjöng du se nast för?- Mamma :)

 83. Hade du senast en msn-konversation med? - msn? hahah existerar det fortfarande..men det måste vart andreas!

 84. Spelade du tv-spel med senast? – pappa wii

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – amen fan sluta ni fattar väl nu..

 86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - HAHAHAH en brud som e tjattig

 87. Förtjänar att dö? – INGEN

 89. Vill du sova bredvid inatt? – vill inte sova ensam hhe


VAD:

 90. Gör dig glad? – mat,kärlek,festande,vänner,aik

 91. Gör dig ledsede? – oambitiösa personer,bråk,falska vänner

 92. Vad vill du helst göra nu? – kolla oc

 93. Önskar du att du slapp göra? – tvätta av sminket

94. Vill du ha nu? – pengar och glass

 95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – En utlandsresa..vill bara ifrån sverige

 96. Längtar du till? – italien!

 97. Tycker du om dina betyg? – jag e ganska nöjd faktist

 98. Ångrar du i ditt liv? – har gjort en del misstag jag aldrig skulle göra om..och skulle få vad som helst för att inte gjort dem.

99. Är det bästa som har hänt dig? – jag vet inte än..några utlandsresor

 

 

kul liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0