helvete

De senaste veckan/lite innan ha varit ett helvete, massa problem har dygt upp från ingenstans jag det har fått mig och mått oerhört dåligt, och jag vet att allt inte är över än..jag önskar att jag kunde skriva ut allt och skriva vad ni ska akta er för,tipsa om saker men nej jag tror det är bäst om jag håller detta mellan mig och mina närstående. 
aja i helgen myste jag med evelina vi hade sex and the city marathon och snacka massa skit, det är väl det som hänt! eller juste fick tillbacka min första universitets tenta och klarade den med några betygsteg! ;) så himla lycklig kanske håller någonting på och vända vi kan ju hålla tummarna (Y) dessutom flyttar pojkvänen till helgen det ska bli jätte rolgit även för lilla mig ;)
söt han e.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0