#true

har precis börjat universitetet och har 2 jobb just nu har en del att göra helt enkelt har ingen tid att göra det JAG verkligen vill, det jag gör när jag är ledig är att jag ligger och sover hos min pojkvän okej älskar honom men jag vill ha tid för mig själv! vilket jag just nu inte har utan gör det jag måste, just nu känner jag för att planera min drömresa till nästa vinter och åka på den sen om jag gör det själv eller med någon annan, får bli nästa fråga det får jag ta då. men jag vill börja uppfylla mina drömmar. förra sommaren handlade allt om mig jag gjorde det Jag tyckte var kul, jag har vuxit som människa den här sommaren och hela året och lärt mig vad som är viktigt ¨påriktigt att allt inte handlar om vem som kommer in på de bästa klubbarna och vem som har råd med flest drinkar, utan det viktigaste är familj,fina vänner och kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0