plugga

sitter och försöker plugga även fast ni plugg motivation är lika stor som en ärta.
har kommit på att just nu pluggar jag bara lite kurser som jag tkr är ltie intressanta men antagligen inget jag vill hålla på med.jag känner att jag bara får ut det tråkiga när jag pluggar. jag vill ha det roliga studentlivet också så idag när jag hängde med taxen och hon berättade om uppsala vart jag lite sugen. om jag ens ska plugga alls i höst ytterst tveksamt.
jag har försökt komma igång med tenta pluggandet men drömer mig iväg till usa,kreta,london ja allt möjligt. 
allt för att inte kolla i boken. men det får man väl ta?
jag gillar inte su särskilt mycket är bara det jag tänker nu hehe
fast ska inte ljuga mot mig själv heller. jag trivs med pluggrutiner..fast nu går det verkligen inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0