årsume del 3

juli
 

i Juli så jobbade jag ganska mycket och det vart många kvällar på uteserveringar med olika vänner och många myskvällar utomhus,sommaren hade ju väldigt fint väder, Jag träffade min bästvän nebo för första gången (eller var det i juni) men hängde med han i en vecka och vart tokkär, det vart en del fotboll och aik vann en del fotboll :) jag var på landet en vecka och hängde med lollo och hade det jätte trevligt
i slutet drog jag till kreta men skriver om det i augusti ;)
 
augusti
 
började augusti med en vecka på kreta med världens bästa pojkvän, vi gjorde allt möjligt och hade en helt UNDERBAR vecka vart lite av allt, god mat,sol och bad,snorkling,shopping,festande hade inte kunnat haft en bättre vecka.vart lite mer party när jag kom hem,midnattsloppet och allt möjligt augusti vart en riktigt toppen månad som avslutades med axwell som vart helt galet,en av sommarens roligaste kvällar utan tvekan! (bortsett från hela kreta hahaha)
 
september
 

slutade på snabbmatskedjan där jag jobbat och bröjade jobba på ett cafe och vart allmänt söderstressad, jag började ju även på min första universitets kurs så hade en del att  tänka på, hängde även massor med nebo
flera uteserverings kvällar och firande av erica som kanske inte gick enligt alla planer hade även en skit kul "fest" hos pojken med kattis eller jag hade den inte haha men ni fattar X) va även derby wohoo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0