liiiiten årsume

eftersom jag bloggat så Jävla dåligt i år ursäkta att jag svär,, är det lite svårt att göra en bra årssume men ett försök kan det väl iaf va värt? försöka komma ihåg vad jag har haft för mig i år ;)
 
januari
 
hade precis skaffat pojkvän några dagar före 2013 vilket ledde till en nyårskyss och en bra start på nya året tänkte jag men nepp hade fel började året DUNDER SJUK,pojken drog strax där efter på resa till asien och ensam kvar blev jag :P jag roade mig med skola,kompisar och diverse utgångar klubben willow hade precis öppnat (tror jag eller om jag inte är efter) så vart några besök där och rose! lyssnade på thrift shop och var i mitt uppslagad av expressen när  saltsjöbanan körde in i ett bostads hus
 
februari
 

ska inte ljuga utan gick mest och saknade pojkvänen,pluggade och hade allmänt tråkigt,drack kaffe och snacka skit med vänner,få utgångar
var i bydalen och åkte massor med skidor med ebba och hade jätte roligt, vi lyckades i slutet åka riktigt bra trots att det verkligen var ISKALLT
saknade pojkvänen särskilt på alla hjärtansdag men firade då med lyx middag med evelina och senare även en erica toppen tjejkväll trotts allt, färgade ombre och var allmänt snygg i håret, kallade mig själv tant och firade mammas födelsedag vilket var super kul!!!!
 
 
mars
 
åkte till italien med ebba och hade så himla kul!!! vi gjorde vårat projekt så det var massa plugg, några dagar i senigallia och några dagar i rom, vi hade verkligen en tio av tio semester där allt flöt på och gick jätte bra!
och när vi kom hem från rom hade även pojken kommit hem från asien. hade min egen studentskiva där jag var flygvärdinna och hade en av de roligaste partykvällarna jag haft i mitt liv så himla lyckat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0