Så var det dags!

Idag är det allsvensk premiär som man längtat, tiden på året då fotboll kommer först och ger mig en enorm glädje,tiden på året då jag är otroligt engagerad i något. Medans jag resten av året är ganska tråkig och oengagerad,
Men tänkte ta upp det otroligt tråkiga som inträffade igår! Som alla vet är jag en stark AIK supporter och för ett tag sedan avled vår hjälte,målvakt och AIKs antagligen bästa spelare Ivan turina
Vi fick stöd från andra klubbar för att ta oss igenom denna sorg, AIK supportrar hjälpte varandra och hela stämningen i svenskfotboll vart sorglig men vacker att klubbar stödjer varandra! Nu ska vi självklart sörja att en supporter som lika gärna kunde vart jag blivit misshandlad till döds det är inte okej någonstans!
Fotboll ska endast vara glädje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0