Helg

Har haft en väldigt lugn helg, i fredags var jag hos Lollo med Linnea och drack vin och snacka skit hade super trevligt! Sen på lördagen åkte jag till Vingåker med madre y padre köpte en hollies jacka jag är helt förälskad i😍 övningskörde även hem!  Lördag kvällen vart en lugn middag hos Jocke med hans kompisar och i söndags firade vi farsdag med nachos och en nyttig efterrätt ni ska få receptet tänkte jag dödsgott!

Stekt annanas

Ingredienser 

Annanas
Mango
Raw kokosolja
Kokosflingor
Kiwi

1.skär frukterna i tärningar
2.ta fram en stekpanna ha i ca1 msk kokosolja som du smälter
3.släng i annanasen stek i ca 3-4 minuter före du slänger i mangon och kiwin
4.efter allt stekts i ca 5 min häll i ca 1dl kokosflingor (jag tycker inte man ska snåla men det är en smaksak)
Stek i 2-3 min till sen färdigt!

Är säkert super gott med vaniljglass till men eftersom jag har en nyttig månad så inget sånt för mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0