Drömmen om Sydamerika

För 3 år sen var jag på kryssning med min familj och då var vi bland annat i Panama,costa rica och Colombia och det var något särskilt med det här 3 länderna de verkligen förtrollade mig. Kulturen,naturen och känslan var något helt annat än jag tidigare upplevt och går inte att jämföra med något av de spännande platser jag tidigare besökt. När jag och Lollo var små spelade vi alltid monopol med "sevärdheter" tex. Eiffeltornet och colosseum. Enda sen då har min dröm plats vart machu pichu låter jätte töntigt jag vet.. Men min dröm om Peru,Argentina och Bolivia finns och växer mer och mer för varje år jag inte reser ditt. Igår kväll när jag kom hem från jobbet satt pappa och kollade på rundresor i Sydamerika detta gjorde mig så himla lycklig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0