Helgen

Helgen va asbra inte som planerat dock men vart asnice! Var ledig i fredags så då fixade jag massa saker som jag behövde fixa innan jag åkte till kista och möte upp Erica vi käka yoghurtglass och minishoppa lite mys! Sen på kvällen så förade jg och Erica hos mig åt middag och hade det mys! Före jag drog in till escalier men sen ja.. Vart inte kvällen som tänkt riktigt men behöver inte gå in på detaljer x) i lördags så lunchade jag och mamma före jag tog en motorcyckel tur med pappa riktig familje lördag!! Hann även med att träffa Ebba en stund före jag åkte till Jocke där det vart middag!
I går så jobbade jag innan jag träffa katte och webdela i stan vi fika och planerade våren spännande!
En från i fredags!
Och en från i lördags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0