Torsdag

Veckorna går så fort!! Tänk att det redan snart redan är november! Trivs så himla bra på nya jobbet okej kanske inte alltid är jätte kul på morgonen men tiden på jobbet bara springer förbi! Känns som att allt rullar på ganska fint förutom en person som står mig väldigt nära Alm gång på gång sårar mig men jag kan verkligen inte släppa eller jag vill inte ens släppa taget men vill ja få allt på banan igen. Snart är det helg också känns jätte bra! På fredag fyller Ebba år så ska bli jätte kul att fira henne!! Sen på lördag är jag bjuden på halloween fest men verkar faktist inte som om någon annan än jag är taggad så tror att det blir något annat då ;) igår vart jag bortskämd av mina föräldrar med ostbricka😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0