Helgen

I fredags sa jag upp mig från jobbet det funkade helt enkelt inte. Sedan möte jag upp tjejerna tog en eftermiddag på stan förre vi tog oss ut för att äta blev en argentinsk köttresturang med kött att dö för! Dessutom grym service! Vi stannade där ett tag sen vart det en fördrink på en annan bar före vi drog till opium en sväng! Var kul! Träffade även några amerikanare som lärde oss amerikanska festtraditioner! Dock vart det en ganska tidig kväll 

Igår så var jag på grillfest hela dagen hos Daniel med några från jobbet mycket sangria och massor med mat! Vart även att vi sov kvar där så nu imorse gick vi ut med kila vid Badalona stranden och hade en riktigt mys morgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0