Solig onsdag

Gomorron! Som vanligt Skinner solen och jag är på bra humör! Ska till ett spanskt seguridad Social kontor nu och fixa lite papper förhoppningsvis får jag med mig tjejorna! Sen blir det 3dje utbildningsdagen på nya jobbet känns bra!
I måndags var jag och Johanna och åt på makamaka Ett hamburgerställe som ligger 2 min från oss men jag inte testat än och det var riktigt bra! Så vi hade en super trevlig kväll!

Igår så skulle jag och tjejorna på vattenpolo match men jag hade ont i huvudet så kom ut lite sent.. Så vi hamna på foc hela kvällen som är hittils nog det bästa stället i Barcelona. Otroligt mysigt,svingoda drinkar och bra mat, lär definitivt blir fler besök där före vi åker hem! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0