Lista

Blogglista - 44 frågor

 

1. Vem är din bästa vän? har många fina vänner men Lollo sen barnsben

2. Vad har du för skostorlek? 39

3. Brukar du skratta för dig själv? Haha ja hela tiden!
4. Vilket är ditt favoritnummer? 14
5. Vad var det senaste du åt? Skulle älska att säga nåt nyttigt men en korv med bröd
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? haha gul tror jag!
7. Hur är vädret just nu? Väldigt kallt! Och massa snö!
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Jag tror det var mamma faktiskt!

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? han måste ha ett fint leende!

10. Tv eller dator? Dator! kollar aldrig på tv

11. Favorit TV-program? KNäppt men måste säga paradise hotel😅

12. Har du några syskon? Jag önskar mig ett ;)
13. Längd? 163!
14. Hårfärg? brunett så het!
15. Ögonfärg? bruna 
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Julafton, men gillar nyår också🌟
18. Favorit månad? Maj är favisen utan tvekan!
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Haha ja för ofta 
20. Vilken var den senaste filmen du såg? öhh.. ingen aning
21. Favoritdag på året? min födelsedag!! 23 maj älskar att fylla år
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Jag har ballar av stål!
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Jag kan knappt stå
24. Kramar eller kyssar? Kyssar
25. Choklad eller vanilj? Choklad!!!! 
26. Har du tattueringar? yes! Eller en!

27. Vad lyssnar du på just nu? cazzett-beam me up

28. Är du kär i någon kändis? Nja lite kanske 🙈
29. Vilka böcker läser du just nu? Ingen 
30. Piercingar? 2 i det ena öra och 1 i det andra
31. Vad gör du just nu? åker tåg
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade med lite smör
33. Hundar eller katter? Hundar!
34. Favoritblomma?  älskar stor gröna växter
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? ja det har jag väl
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? nja
37. Har du älskat någon nångång? Ja Jocke så det gör ont
38. Vem vill du träffa just nu? ingen särskild ahaha
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? nej
41. Gillar du att flyga med flygplan? Gillar jag älskar ;)
42. Höger eller vänster-hänt? Höger
43. Hur många kuddar sover du med? 3 men gärna fler ;)
44. Saknar du någon? Jocke lite ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0