Ständig kamp

Har egentligen bara en sak i mitt huvud kan inte släppa det egentligen 
Försöker göra allt för att fokusera på nåt annat vet att jag skriver on det mycket men tar mycket av min energi och min tid.

I torsdags gjorde jag och Erica underbara hamburgare!! Med pulled pork,guacamole röra och karmeliserad rödlök dog lite! 

Har jobbar hela veckan går så jävla bra på jobbet!! Och trivs riktigt bra med mina nya jobbar kompisar super härligt!

Nu hoppad jag lite! 
Men i igår så var jag och Ebba i humlan o satt o drack och träffade ett ashärligt
Gäng! Och när Ebba åkte hem så bestämmde jag mig för att vara lite yolo och hänga på dem till Debaser så det vart en helkväll!

Och idag har jag hängt med mina bästisar Kasper och Ebba hela dagen mest suttit i solen och druckit vin och pratat gamla minnen❤️

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0