Drama

Jag är en tjej som alltid har ganska mycket drama runt om mig och ibland är den även jag som skapat det ska kag självklart även erkänna men här nere känner jag mig lugn och harmonisk och vill inget hellre än att undvika drama haha

Nemen nog om strunt snack går bra på jobbet. igår så gick vi faktiskt ut och käka på en tapas resturang som ligger precis brevid oss tapas var nog den godaste tapasen so far i Barcelona! Dessutom gott (läs billigt) rödvin och wendela tog en nice (läs stark och billig) drink så vi hade en toppen mys kväll igår!

Ikväll har inte vart lika spännande gjorde  nudlar och åt kinder maxi👌 fick äntligen duscha med varm vatten och nu ska jag däcka tänkte jag💤💤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0