Hola guapas!!

Nu var det ju ett tag sen och både farmor o pappa har åkt hem <
Detta har hänt sen sist ;)

Onsdags: hängde hela förmiddagen med pappa o farmor fikade på ett asmysigt fik! När de hade åkt så var jag på ett litet möte som gick så jävla bra!🎉 före jag mötte upp alinia och Ellinor..vi skulle ha en lugn vindrickar kväll på plaza real men istället så blir vi uppraggade av lite promoters Som har en j*vla turistbuss som kör folk till sutton var råknäppt men väl på sutton var det dans in på småtimmarna! Utan tvekan en av topp 2 eller 3 utgångarna i Barcelona ;)



Torsdags: vart ju en rejäl bakis dag det enda jag gjorde va att jag och min roomie tog en kaffe och sen köpte varsin glass och gick ner till cituadella riktigt mysigt dock!

Fredags:igår alltså låg jag och sola i cituadella var asdeppig så gick och köpte mig en bakelse🙈 mötte upp alinia och Ellinor och även lite senare Stina! Kvällen slutade med Stina och en sväng på shoko! Det var en sånt himla bra utomhus dansgolv på shoko! Annars är det faktiskt inte så mycket att hänga i julgranen då är både sutton o opium bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0