Valborgskaos vid stora torget!

Valborg vart en rejäl kaoskväll. Jobbade hela dagen före jag tog mig hem och tog en kopp kaffe med mina nya roomies! Efter det så var det raka vägen till cituadella parken! Där vi drack och snacka skit! Var riktigt trevligt! Men efter några för många glas alkohol så vart några aggressiva! Och hela kvällen avslutades i slagsmål! Jag, Johanna och alinia bestämmde oss endå för att hänga kvar i parken och chilldricka istället för att gå ut men det slutade med att vi hamna på en toppen mysig bar med himla goda caprinias! Och sedan på partaj ute i clot. Detta resulterade att jag var himla sliten hela dagen igår tog mig endast utan för dörren för en liten shopping tur med alinia sen låg jag i mitt rum
Och var osocial hela kvällen. Juste sprang ner till affären och köpte massa onyttigheter också så ute en del iaf ;)
Skulle verkligen tagit kort på lägenheten i clot som var något ut över det vanliga!

Vart ju självklart ett glas champagne som champagne frukost fast på eftermiddagen före parkhänget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0