Mitt ex

Som ni säkert vet har jag varit singel i över ett halv år. Sen jag flyttade till Barcelona. Singellivet har absolut sina fördelar och man har så jävla kul! Men självklart saknar man närheten och att inte alltid ha någon där. Jag har själv haft svårt att inse att personen har inget ansvar att faktiskt bry sig om dig. Nu vill jag inte skriva en massa om honom men  han har funnits dör för mig endå.. Vilket han verkligen inte vart skyldig till.
Det är svårt att veta när man ska klippa med ett ex och hur man gör det utan att någon blir för ledsen. Och även om den här personen alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta känns det ganska skönt att avsluta allt.. Behövde bara skriva av mig lite för vart lite ledsen över detta i några dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0