Oj vilken spårad helg!!

Men hur kul har inte jag haft?!!
I fredags var väl egentligen tanken att jag o Erica skulle haft en lugn kväll! Men vi hamnade på bishops med Lollo drack vin och åt charkisar sedan förade vi hos Lollo före det var en helt sjuk utgång! Min mest spårade i Sverige på länge haha
Vi var som vanligt på langolo och sedan vart det amba! Sedan även efterfest med en speciell person ;) och ja några till haha
Super kul kväll!
Lördagen bestod av bakis brunch före utgång igen då vi började hos maxine Eve var även med! Sen vart det langolo igen och sedan en sväng på amba haha jag måde så dåligt på amba så var väl där 10 min? Sen dog jag ut totalt. En shot färnet var det som dödade mig i helgen!
Men helvet vad jag har haft kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0