Kommer inte upp ur sängen

Idag har jag fastnat här. Jag kommer verkligen inte upp ur sängen är så himla trött!
Det var ett bra tag sen jag bloggade och jag vet egentligen inte om det hänt så jätte mycket sen sist!
Lite bra onsdags fester på soap och solli typ!

Över påsk var jag på mitt landställe som ligger i Dalarna, vart mycket slappande och även mysiga spelkvällar!

Veckan efter var det mycket jobb men åkte även till Västerås för att hämta en tv till Erica!

Bjuder på lite bilder från saker spm hänt


Spelkväll på landet

I fredags käka jaf och Lollo rawfood på matApoteket före vi gick på bio och såg mitt stora feta grekiska bröllop 2!

Och så här kände vi efter 1-1 i premiären mot Sundsvall igår.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0