2 veckor

Nu var det drygt 2 veckor sen jag sist bloggade! 
Måste ju fan hålla igång det här!
Och vad har hänt?
Det har som vanligt vart en del fest! I olika sammanhang.
I fredags var jag och pappa på en koreansk resturang och sen på stand up!
Var en super rolig kväll! 
Och jag drog ut en liten sväng efter det vilket var super kul!
Jaja men igår så var jag på olearys med Lollo och Erica vi åt mat ocj snacka skit! Var super trevligt!
Men jag är ganska sönder stressad så känner att februari ska bli en månad utan stress! Vi får väl se hur det blir!
Juste! I måndags var jag på matapoteket och käkade!
Riktigt bra luncher!! Men otroligt dålig service skulle jag säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0