Lördag morgon!

Godmorgon!
Det känns så skönt att vara utsövd och inte bakis en lördag! Jag är
På väg till jobbet ganska taggad faktist! Veckan annars har varit super hetsig med tenta inlämning i onsdags och jobb resten av tiden!
Så jag har inte vart ute en enda gång den här veckan ;) eller vänta?
Nemen ikväll ska jag antagligen på födelsedagsfest i Uppsala! Jobbar dock imorgon med så lär bli en lugn kväll!
Jag har upptäckt i samband med plugget hur lätta människor är och styra inklusive jag själv, reklam särskilt men även Facebook likes, pengar
Ja helt sjukt vad folk gör för pengar? Och hur ofta man pratar om det!
Jag tycker absolut inte det ska vara tabu och prata pengar men så trött på fixeringen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0