dagen

Japp eftersom jag har den helt värdelösa gammla datorn blir det inga bilder.men jag och Lollo drog först in till stan och gick till kungsgatan och tittade på paraden lite kul kul..missa tyvärr aik :(  sen drog vi till äälskade urban outfitts men eftersom jag är halvt pank nu :( så köpte ja inget där utan det var lollo som köpte en tröja och en väska :) eftersom jag också ville handla nåt vart det en lång armad tröja från gina ni vet en sån där stor randig tröja som nästan alla har? ;)
japp men sen gick vi och åt med fanny och the restinnan vi vandrade runt och tittade inte riktigt.vi åkte till odenplan och avslutade dagen med ligga och flumma där..kasta runt mobilen och asgarva..helt enkelt en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0