det blir visst så..

sho bloggen dagen har vart bra :) första delen av dagen sög.. tills vi skulle laga mat på hemkunskapen :) det var kul tihhi.men allt gick inte så bra vår smoothie var så himla äklig smakade som..vete fan men gick inte!
så dorg jag och alice till odenplan för att försöka låna boken till svenska projektet..men var tvunegn att ha päronen med mig för att få ett lånekort..men jag vill ju bara låna en bok sen kommer jag ju aldrig andvända kortet igen liiiiite damp på det :P sen skratta jag och alice åt tråkiga skämt och titta på lite klipp :P vi var båda två övertrötta..men men nu blir det tränning:)

sonia lägg ut bilderna! mina läsare vill ju se dom ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Bilderna är på G ;) haha

2009-09-01 @ 22:25:13
URL: http://www.maffiamilou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0