God mogon babes!

Nu sitter jag här ganska vaken..vart sent igår tror jg sat vid datorn till 03:00 även fast jag var helt bestämmd på att jag skulle gå och lägga mig tidigt.japp så blir det ibland. idag ska jag mötta nea i solna  runt två, sen ska vi på matchen ofc. jag ska ditt med leon,nea s¨åklart och hennes kusin typ :P vet inte riktig men han hete marcus ;)
sen ikväll vet jag nte riktigt vad som händer,fest,umgå,hem? vi får se just nu har jag liite huvudvärk (vad kan det bero på?:P)
                                                
 hittade den här bilden från alice landställe i sommras,ser helt hemsk ut hahah men jag undrar vad jag tänkte med klackar på bryggan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0