love us

jag skulle skicka en liten hälsning till nea och linda och nu blir det så..det var en riktig mysig kväll och jag skulle FAN inte kunna leva ett "normalt" liv utan er..ni kan nog gissa vad som hänt om inte ni fanns ;) ni betyder så mycket och tack för att jag kan säga allt.jag hatar att bli känslosam i bloggen men ibland blir det så..ni vet även fast jag verkar väldigt perfekt så har jag många fel ;) hahah men tack för ni ger mig luft när jag inte kan andas ;)
 bilder från dagen bitches!!



linda leker med pepsi                             va fan?!                                                       tihih

babes

                                                        
                                                                                          love us

Kommentarer
Postat av: Nazli

verkar som en bra dag! =)

2009-08-22 @ 23:55:56
URL: http://naazlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0