underbar fredag kväll!!

jag har kommit hem för en liiiten stund sen och känner mig liite snurrig ;) så himla kul! vi drog först till slussen oför att ta färjan,så drog vi till grönan,där vi åt middag och gick runt och flummade och raggade på spökena i spökhuset :P'
sen drog vi till stan och påvägen ditt så flirta vi såklart med turiste (dom måste lära sig hur svenska tjejer är)
sen drog vi till kungsträdgården badade (a) i fontänen och blev upp raggade av  trevlig folk :P ni kan väl skriva ifall det var ni vi träaffa ;) vi skrattade nästan hela vägen hem :)
jag efterlyser min påse som jag glömmde på t-banan inehåller inget särskilt :P

alice dricker såklart inte ur cheddar cheesen på riktig ;)
vi har såklart busat lite också men det lämnar vi utanför bloggen ;)
jag badar såklart mer ;) men fick ingen bra bild på det vart distraherad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0