just because I need to

jag måste bara tömma allt och säga hur mycket min absolut Bästavän Lollo betyder, Hon betyder verkligen allt jag har känt henne i ungefär 12år och idag klarar jag mig verkligen inte utan henne. Hon får mig att känna mig glad när jag är ledsen okej det låter som om jag pratar om vilken vän som helst men hon kan verkliigen få mig att känna mig bekväm vart jag än är! vi har nog gjot allt tillsammans vart i spanien två gånger och massa andra underbara saker. att berätta alla possitvia saker om dig skulle det inte räcka med ett blogg inlägg utan jag skulle behöva skriva ett hel novel!

Lollo jag kommer älska dig mest från vagan till graven! DU GÅR ALLTID FÖRST GLÖM INTE DET!

jag måste säga en till sak Linda taxen och sonia jag saknar er som f*n vi måste träffas snart igen!


en Michelle som tömmer hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0