mitt nyår :)

kan inte säga att det var det roligaste eller det tråkigaste jag vart med om..det kom aldrig riktigt igång om jag får säga det själv..för jag gillar ju verkligen när det är drag.. men iaf det började med att vi drog till lollo gick ut och smällde lite raketer sen åt vi och typ prata...men efter det drog vi ut och smällde ännu mer raketer..jag,lullu och william..men så tog våra crack strings slut men det kanske var bra så vi inte skadade oss sjlva..gick in förr att äta efterrätt som jag och lullu lagat..yummy drog ut och titta på fyrverkerier och resten av min kväll vara bara flumm,förvirrande och rörigt vet inte om bra eller dåligt...


michelle knarkar wii och annanas,lullu föredrar flaska och crack strings ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH VARFÖR HAR DU TÄCKT FÖR FLASKAN!?!?!?!?

2010-01-04 @ 01:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0