livet som inte rullar på

hallu! livet rullar tyvärr inte på som vanligt torquay är borta och jag kan inte fatta det jag orkar inte med bloggen och jag e i dalarna och har inte internet :P men jag slänger in ett blogginlägg då och då tänkte jag :) igår var en helt stört kul kväll vi var på en ö och grilla och ja det var gaaalet kul kan jag bara säga!
torquay kan jag inte förklara men det var fullt av kärlek,party och fika hahahah
puss ¨på er bloggen e dålig orkar inte bry mig.
                                                        

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vill tillbaks till torquay!! Saknar dej, och alla andra! Vi måste försöka träffas i Stockholm allihopa snart:) kram <3

2010-07-22 @ 16:35:05
URL: http://radtke.blogg.se/
Postat av: stina

tips på bloggar? :)

2010-07-29 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0