nobody told me

                         jag har under hela livet fått lärt mig allt själv..
               jag har lärt mig hur man hanterar ilska,sorg,kärlek,lycka
                 ja allt egentligen..jag har haft personer som lärt mig fel de har sagt va glad för allt som kommer skita i om någon försöker trycka ner dig..men det funkar inte så har jag lärt mig efter egna erfarenheter. det är så jag ahr blivit den personen jag är idag. jag är lycklig över det mesta, allt jag tycker är bra uppskatar jag. som jag tyckte en av mina vänners micro va cool?? jag menar hur många skulle tycka en micro va cool. jag har en micro själv så det är inte det..men man måste se allt från den ljusa sidan hela livet uppskata varenda grej även en micro! man måste också ta tag i sorg och ilska då blir man en stark person.
                                
 eller jag har ju inte vart helt ensam det var överdrivet mina föräldrar och vänner har fått mig och blivit en stark person :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

De vet inte änns vad du pratar om. Det där är bara bullshit! korkad du e.

2010-09-20 @ 07:48:40
Postat av: Anonym

De vet inte änns vad du pratar om. Det där är bara bullshit! korkad du e.

2010-09-20 @ 07:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0