Hola!

Igår var jag och köpte födelsedags present till min pappa han fyller år idag. Jag hittade också ett par solglasögon på JC jag tror jga ska köpa dem. Sedan tittade jag på skor men mina fötter är så konstiga så jag hittade inga skor. Idag ska jag nog cyckla någonstans vet inte vart än bara. sedan blir det  fika iväll för att fira pappas födelsedag.
Jag hittade en bild idag när jag tittade i fotoalbumet på datorn och det var en rolig bild med mycket minnen till på bilden är det Alice och mina kakor som vi backade till Science fair vi hällde i olkia sorters smör och såg vilken kaka som vart godast. Ingen vart sär


kakorna i ungnen

 smör till kakorna


 och det blandade man med socker och mjöl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0