svar på tal

 kul att ni frågar så mycket :) ska självklart försöka svara på alla frågor.                                                                                    
hej jag har 3 frågor.. varför börja du blogga vad är din favorit färg och hur lång tid kommer det ta tills jag får svar på min fråga/A
heej jag började blogga för att jag läste många bloggar och tyckte jag hade mycket att släppa ut från mitt hjärta..jag tror min blogg är nåt unikt. Min favorit fär är chockrosa. och för dej tog det  dagar att få svar på frågan det komer det ta ungefär för alla er som frågar ska försöka svara så fort som möjligt kram!

Kommentarer
Postat av: svara i svar på tal

hur många bloggläsare har du om dagen? (unika asså)

2009-04-27 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0