söndag

hej har jag sagt hur mycket jag hatar söndagr det är otroligt mycket! idag var jag först i kyrkan med Linnea och Linda *vi är så duktiga. sen åkte jag hem och väntade på Lollo vi sat vi datorn en stund sen så åkte vi till kista för att shoppa hittade inget =( sen åkte jag och försökte få sonia komma hitt men hon orkade nt och eftersom päronen inte är hemma gick jag och köpte thai mat och pratade med sonia =) så nu sitter jag här och bloggar och försöker komma på vad det var jag skulle göra har glömt det.
när jag har fixat klart min nya deign kommer jag blogga mer hinner inte fixa den nu nån som kan hjälpa mig??

puss och kram gulbannan

/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0