alice och min roliga konversion

www.mitzelle.blogg.se säger:

bra och då ska vi Bailando bailando amigos adios adios

alice säger:

haha

www.mitzelle.blogg.se säger:

jag har en snigel i fickan

alice säger:

hohohoho

www.mitzelle.blogg.se säger:

är du tomten?

alice säger:

aa

www.mitzelle.blogg.se säger:

vad heter din ren då?

alice säger:

gangster

alice säger:

och fjortis

alice säger:

heter mina favvosar

www.mitzelle.blogg.se säger:

olalal jag skulle vilja möta den där gangster han e säkert smexig

alice säger:

han är en ren.

www.mitzelle.blogg.se säger:

ja men han kan väl vara smexig ändå jag kanske änder på rennar om han är ren

www.mitzelle.blogg.se säger:

tänder

alice säger:

haha, ja han luktar tvål.

www.mitzelle.blogg.se säger:

hahah fattar du ren ren

alice säger:

ja, det var det jag menade med tvål

www.mitzelle.blogg.se säger:

hahahaahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0