asså...

 tack för att du alltid lyssnar  och försöker lösa mina problem du är en av sveriges gulligaste personer.
 jag kan inte förstå varför så mycket dåligt händer dig?
du är strösslet på en glass du är det roliga i hash ;) 
Berlin med dig var underbart.. jag vill bara tillbacka visst det var massa andra underbara människor med
 (linnea älskar dig med!)
Men japp behövde barar tömma hjärtat lite..tack för att du finns här när alla andra sviker PUSS!
                                       
                                                     för er som inte fattat är det Linda wedin!
 Det var alltså mitt 300 inlägg det känns inte som man skrivit i bloggen mer än 300 gånger jag gissar på att ingen har läst alla 300 men mitt 300 inlägg är en hyllning till linda wedin :) 
                   

Kommentarer
Postat av: Linda

DU BETYDER EN MASSA MICHELLE PETTERSSON ÄLSKLING <3

2009-06-11 @ 14:14:03
URL: http://allagillardif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0