god morgon

hej alla älsklingar! jag är hemma nu! jag har badat och pressat hela tiden på landet och jag har blivit liite brunare måste jobba hårdare ;) Men nu är jag hemma och ska jobba lite. jag ska vara barnvakt och hänta min lilla gulllunge alexandra på dagis varje dag typ..inte idag.
Men jag saknar min wedin! hon är i england ocha har det tydligen bra..hörde att hon hade utegångsförbud..tihih ..nä jag tycker synd om dig ;)
och juste assåa jag märker att mina unika besökare inte har minskat även fast jag har vart borta det har den alltid gjort innan.. :)
                                              
                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0