Grattis på födelsedagen bästavän!

Nu vart det många inlägg för att ni ska  ha mycket att läsa medans jag är i berlin!
Idag fyller min älskling Lollo år.. Vi har känt varandra i CA 12år idag fyller hon femton det betyder att man får: kn*lla,dricka 3% alkohol,titta på barnförbjudna filmer :) Jag hoppas du hade en underbar födelsedag sorry att jag inte kunde träffa dig och du kunde ju inte träffa mig ;) Men du ska veta att du betyder guld för mig! vi har gjort så f*cking mycket tsm..rest spelat innebandy skrattat och gråtit. Jag kommr ihåg när vi skulle gå i  olika skolar jag var ledsen och trode seriöst inte vi skulle hålla kontakten men den är bättre än  någonsin ha en underbar födelsedag love u baby!

Kommentarer
Postat av: LINDA

Söta bilder :) <3

2009-05-16 @ 08:31:49
URL: http://allagillardif.blogg.se/
Postat av: linnea

Grattis Lollo!!!

2009-05-16 @ 12:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0