dagen :)

ni undrar säkert vad vi gör här på landet? hihihi efter som jag dissat det så hårt..men idag har jag vart på värsta partyt alá william noot han hade fyllt år så jag och hela hans släkt var hos dem och fikade och hade det allmänt mysigt. sen drog vi hem till mig på efterfest ;) och spelade supermario och flummade det var såå kul fick ont i hela munnen för jag skrattade så mycket jag älskar stockholm men ibland är det sjukt skönt att komma bort från allt det här falska! folk som sviker än och jag vete fan..saknar storstaden men ibland är det skönt...
                                  
typsik landet outfitt by lollo ;) bästavän förevigt! love u!


Kommentarer
Postat av: Frida

hej :) jag har följt din blogg i kanske några veckor..kan du inte berätta lite om dina närmaste vänner?

2009-10-03 @ 21:47:41
Postat av: nea

Michelle här kommer frågan som jag sa att jag skulle ställa på din blogg:

Har du några tvångstankar och i så fall vad för några?<3

2009-10-03 @ 22:23:34
URL: http://byapa.blogg.se/
Postat av: 9C

Fy fan va du är ful!!! tycker du att bilderna du tar på dig själv blir snygga?? mår lite illa när jag ser dig

2009-10-03 @ 23:47:19
Postat av: ...

Varför skriver du inte om wedin i din blogg längre??????????? alla tror att ni bråkar men det kanske ni gör också? skulle vilja veta. är hon en nära vän eller bara någon tillfällig? :O

2009-10-04 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0