nea here i come!

utvecklingsamtalet gick bra :D en glad överaskning. nu drar jag till nea my babe! kanske kan få henne och gå lite tidigare (a) jag är ju trotts allt där ;) men än läsare frågade mig om nea hete nea på rikitigt :P
nea är ett namn man faktist kan heta stupid! men hon heter  linnea det är bara det att jag aldrig säger det ;) vrf vet jag inte började efter berlin och bara säga nea känns mer personligt :P

                                      
här är lilla nea wb mig.. vi klädde ut oss till varandra ;) ser hon liiiiiite ut som mig en typisk michelle sommar outfit kanske?
                                               
nea gillade den här bilden själv tycker jag jag ser för jävlig ut men nea e söt :)

Kommentarer
Postat av: linnea(nea)

Den bilden ser tjockare ut nu...

2009-10-14 @ 16:41:38
URL: http://byapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0