f*n vad jag hatr det här just nu

 ändrade planer helt plötsligt vet man inte vad man ska göra på en lördag kväll:O  ddet blir väl film och sitta här vid datorn..och känna mig ensam  glöm det! det är michelle ingen annan aldrig ensam alltid kul på helger!
hahha ni som läst bloggen ett tag har nog märkt det :) nu gäller det bara och välja vad man ska göra. det jag helst vile gick inte och sen så har typ alla utegångsförbud eller är ute i skogen öh? men iaf ska dra ut nu! inte särskilt länge antagligen men ut blir det alltid!
                                       
                        hitta en gammal bild som jag ser hemsk på men hitta ingen annan så PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0