hahah har inte skrattat så mycket på länge ;)

                                         min och pappas samtal;)

michelle:pappa!behöver ny stövlar vet inte om jag vill ha skinnstövlar eller uggs..
pappa: okej..vi fixar det då :)

                                       
dagen efter

pappa: vill du ha såna där urks eller?


skrattade som fan har man inte en otroligt gullig pappa ibland?
                                     
                        
hitta ingen bild på pappa så ni får en bild på mig ist (a)

Kommentarer
Postat av: 1337 h4x0r

Hej mitzelle, jag frågade denna fråga innan men fick inget svar, jag tror att du missade den så jag ska fråga igen. Varför tror du på gud? Har du någon bra anledning eller har någon haft något bra bevis för att han finns eller tror du att det finns en gud bara för att folk säger det även fast dom inte har något bevis?.

2009-09-30 @ 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0