match

snart är det match eller om några timmar eheh kanske ska åka och träffa nea lite tidigare hehe se om hon svarar ;) eller om min mobil börjar funka panik! så måste jag f*cking städa rummet får inga pengar! kan inte shoppa gjorde av med ala pengar i fredags typ hehe dark dog in my heart ;)
nä men  nu ska jag nog börja fixa mig hehe och smsa konfa crew hoppas kunna fika senare wiieh!
PUSS!
                                        
hittade den här gammla bilden hehe ser ju helt störd ut..kommer ihåg den kvällen var såå j/vla kul 'ven fast jag ser för jävlig ut ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fjortis sluta skriva seriöst håler hlet med den där andra personen..tror du att du kommer bli nåt? sluta bara? h*ra

2009-09-27 @ 11:01:37
Postat av: 1337 h4x0r

Varför bryr du dig om hon bloggar? kan inte du gå till http://www.macloops.com/ och säga till dom vad du tycker om dom för alla bryr sig nog, varför ska du säga vad folk får och inte får göra.

2009-09-27 @ 11:59:48
Postat av: isa

asså stå för va ni säger ist..jag gillar din blogg..verkligen du verkar vara en urgullug person :)

2009-09-27 @ 12:43:47
Postat av: BIancaa

varför är alla så taskiga ?:S

2009-09-27 @ 15:55:44
URL: http://biiancas.blogg.se/
Postat av: Mimi ♥

Söt blogg =)

2009-09-27 @ 17:58:36
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Wedin

Sluta bry dej, den tjejen/killen som skrev den första kommentaren måste vara helt sinnesjuk, hon e ju bara helt jävla omogen, fattar inte vad hon håller på med, varför slutar hon inte bara läsa din blogg, och du kallar du michelle h*ra igen kommer jag slå sönder dej ditt jävla äckel! Haha, fick skriva ut mig. Stå på dej michelle, kommer du på träningen? love u <3

2009-09-28 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0