jag är hemma :D

hola huys kom hem för 5 minuter sedan :D drog ju först på tränning som ni vet sen duschade jag och fixade mig coch drog till lollo där åt vi pasta sallad so michelle style nej jag skoja XD och sen gick vi ut på en kvällspromenad riktigt trevligt tror vi gick minst en timme :) sen när vi kom hem titta vi lite på en riktigt dålig film vet inte äns namnet innan vi satte på aik guld dvd blir alltid såå himla glad av den :D sen imorse efter ha sovit för lite drog jag till kusinerna och vaktade dom följde med dom till donken och var riktigt snäll : nu är jag hemma och funderar på om jag orkar gå ut ikväll eller inte hm...får tänka lite till ;)
                                      
                                      sweety lollo på kvälls promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0